"Præstationsangst"

Kender du det.....

præstationsangst.

 Som jeg efterhånden har underholdt med i en del tid, Så er jeg  i gang med nogle lidt større lærreder !00 x 100, med "børnemotiver" til min mands kontor.

Jeg har ikke været 100% tilfreds, Han har ikke været 100% tilfreds.
Måske bliver jeg lidt mere kritisk/ selvkritisk, når jeg kender bestemmelsesstedet for mine billeder.

Anyway jeg er nu på den igen, med de billeder til hans kontor.
Jeg har finpudset billedet med den røde giraf-hund !

Jeg har bestemt mig for, at det er færdigt. Så nu der signatur i hjørnet !
MEN
Jeg har også malet videre på det seneste billede i den "serie" - 
Det der startede sådan her !
Har jeg lavet "løbere" ud over med hvid maling og "fundet" det her motiv i !

I øvrigt kan jeg også se en kat med en høj cowboy hat, ovre bag den gule mis.
Men nu rammer jeg så ind i begrebet fra overskriften...... præstations-angst!
For de her "børne-billeder", laver jeg jo på bestilling. Og indtil nu har modtageren (min mand) ikke været ovenud begejstret !
Men det her billede kan han RIGTIG godt lide !
Så nu tør jeg sku´ næsten ikke male det.
Ja, undskyld jeg bander.

Hvad siger du, skal jeg lave den sidste figur, eller lade det være en hvid "kontur", der måske måske ikke er en kat med cowboyhat? 
Og skal jeg stoppe nu, og sige billedet er færdigt ( evt med ganske små opstramninger af motiv og baggrund)?
Hvis han fortsat kan lide billedet, når det er færdigt..... er jeg lige nød til at male en makker til det.(det vil jeg naturligvis gerne) 
For det passer ærlig talt ikke helt til de andre billeder - vel !

3 kommentarer:

Fru Olsen sagde ...

Uha, kender det godt - det med præstationsangsten. Dog skal det være processen der vægter. Ellers er det ikke sjovt.
Ønsker dig et rigtig godt nyt år - glæder mig til at følge dig og dine pensler i det nye år.

hanne ewald sagde ...

TaK fru olsen.
ja det tog helt pusten fra mig, men er ved at varme op til at komme igang igen. roder også med tanken om at lave montage med stof !!!

hanne ewald sagde ...

TaK fru olsen.
ja det tog helt pusten fra mig, men er ved at varme op til at komme igang igen. roder også med tanken om at lave montage med stof !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cirkusbilleder

Cirkusbilleder
Dette billede startede en serie cirkusbilleder 50 x 50cm

120 x 120 cm

Cirkus min cirkus 120 x 120 cm - solgt

120 x 120 cm stadig ufærdigt