"Pandekager med kødsovs "

Pandekager det er let at lave, og det smager godt.
Jeg har en super nem pandekageopskrift.
Den lærte jeg som meget ung teenager og har brugt den siden... den er så let at man kan huske den i hovedet !

2 æg
3 dl hvedemel
7 dl mælk
et nip salt
piskes sammen og bages til 15 pandekager !


Jeg er jo egentlig i gang med at tabe mig, men det er nu ikke gået så hurtigt på det seneste.
Blandt andet synes jeg, det er lidt svært at finde på mad der ikke indeholder så mange kulhydrater, når jeg gerne vil spise varieret ! Eller ihvert fald når jeg har travlt på arbejde, og andre ting. Og når jeg har travlt skrider det let, og jeg kommer til at lave de lette løsninger.

Men en af de ting det er ok at spise er Pandekager

Fyldet skal være en dejlig fyldig oksekødssovs med masser af grøntsager og bønner.

Ind i pandekagen med masser af salat, kødsovs og ost.

youghurt naturel og salsasovs.
Uhms !

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er utroligt, at det kan være så svært at tabe sig, når der findes så megen lækker mad, der er ok at spise. Men det er det......

hanne ewald sagde ...

Ja - og nu er der påskeferie, med påske æg og påskefrokoster, det bliver det ikke lettere af, vel !

hanne ewald sagde ...

Ja - og nu er der påskeferie, med påske æg og påskefrokoster, det bliver det ikke lettere af, vel !

hanne ewald sagde ...

Ja - og nu er der påskeferie, med påske æg og påskefrokoster, det bliver det ikke lettere af, vel !

iPad 2 reparation sagde ...

Ser super lækkert ud, så sådan en gang pandekager vil jeg da prøve. Tak for tippet :)

Hilsen

Lea
iPad reparation
http://ipadreparationer.dk/

Rikke sagde ...

Hold da op det ser lækkert ud. Tak for ideerne...

FruE sagde ...

Mums....er sulten nu :-)

diy se her hvordan sagde ...

Spændende blog du har og super fine malerier. Jeg glæder mig til at følge med her.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cirkusbilleder

Cirkusbilleder
Dette billede startede en serie cirkusbilleder 50 x 50cm

120 x 120 cm

Cirkus min cirkus 120 x 120 cm - solgt

120 x 120 cm stadig ufærdigt